06.04.2015

Widziałeś ją?

Widziałeś ją?
Codziennie siedzi z telefonem w rękach, jakaś maniaczka ! To uzależnienie! Powinno się to leczyć! Żyje tylko tym telefonem ! Jakaś psychiczna jest!
Kilka lat temu, zaginęła jej siostra. Cały czas czeka na telefon od policji, że ją znaleziono.
A on?! Cały czas obgryza paznokcie ! Fu, ohyda ! Nie dziwie się że nie ma przyjaciół, skoro wiecznie ma palce w buzi !
Ma raka, nie wie ile czasu mu zostało, denerwuje się i taki mu już pozostał nawyk.
A tamta dziewczyna, wygląda jak bezdomny, ma brzydkie używane ubrania ! Jakieś dziwne zielonkawe łachmany! W żadnym stopniu nie ma poczucia Stylu!
Jej rodzina jest biedna. Ledwo stać ich na chleb, a co dopiero na markowe ciuchy.



Ludzie, zawsze ocenią innego człowieka tylko po jego wyglądzie, nie znając wcześniej jego sytuacji i stanu rodzinnego. Mówimy to, co widzimy, zamiast się zatrzymać...zastanowić... Może osoba, którą właśnie wyśmialiśmy, ma problem, i potrzebuje pomocy? Może osoba, która płacze cicho w kącie, nie ma żadnych powodów do radości? Takim ludziom, trzeba pomóc. A nie od razu, sądzić że No, no on jest dziwny, bo...bo tak! Zanim kogoś skrytykujemy, najpierw dowiedzmy się, dlaczego ta osoba taka jest. Nie oceniajmy książki po okładce, bo to właśnie w środku, posiada ona najlepsze, po prostu się z tym kryje.













wianek-tally weijl || Cardigan-? || buty-vans || spodnie-bershka || koszulka-kappahl



16 komentarzy:

  1. Racja!
    Nie nalezy oceniac ksiązki po okładce ;)
    Świetny post!
    Zapraszam na mój blog!-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :* masz racje
    http://wikiwojnar4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Megga blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://ssssanderxxxxvv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie
    Śliczne Zdjęcia ! :)
    http://vicolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej świetne zdjęcia, wianek cudny !
    U mnie kiedys pojawiły sie podobne zdjęcia,

    A więc zapraszam serdecznie !
    http://karolina-nosal.blogspot.com/

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jesteś :D
    Bardzo mądry post, to prawda ludzie człowieka oceniają po wyglądzie. To nie wszystko, człowiek może wyglądać inaczej niż wszyscy, ale swoim charakterem może wynagradzać niedoskonałości w wyglądzie :)
    może obserwujemy?
    Gabrielle ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawda, dla mnie uzasadnienie "Bo tak" jest nijakie ;) Jeżeli oceniasz kogoś, to podaj konkretny przykład czemu : masz takie zdanie o tej osobie. To tak samo nie rozumiem co ludzie mają do Biebera, (ja osobiście za nim nie przepadam, ale nie mam o nim złego zdania) "Pedał", "Gej", a znasz go, że tak o nim mówisz? To jest w większości przypadków naprawdę irytująca. Po za tym bardzo mądry post, obserwuję ;* Śliczna jesteś ;*

    darunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post! Zainteresował mnie Twój blog! Tymczasem zapraszam do siebie :)MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety ocenianie innych po pozorach to natura ludzka i chyba nigdy to nie zniknie ;/
    poza tym jeju jak Ci ślicznie w tym wianuszku *_* mega do Ciebie pasuje :3

    zaobserwowałam kochana, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła, ale oczywiście do niczego nie namawiam :* zostawiam link do siebie i życzę miłego dnia <3
    donutworrybehappy.blogspot.com ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nikt nie jest idealny :) bardzo ładne zdjęcia. Obserwuje o zapraszam do siebie werczik-blog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kazdy ocenia zanim pozna. Taki nawyk. Dopiero pozniej czas na zaznajomienie sie, zastanowienie.
    mimo ze okropnei tak oceniac to jednak kazdy, chocby nie chcial, tak robi. wazne, zeby nie wysmiewac.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post i śliczne zdjęcia!:)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne zdjecia swietnie piszesz ;)
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń