26.02.2015

Zlot czytelników Poznań - 21.02

Sobota 21 lutego...była najwspanialszą sobotą w całym moim życiu. No może nie w całym życiu..ale można powiedzieć że najlepszy dzień w tym roku. W tym wyjątkowym dniu, odbył się zlot czytelników szczurka oraz kaili. Zebraliśmy się w Poznaniu, to super, bo właśnie w Poznaniu mieszkam. Spotkaliśmy się około godziny 14, przed galerią City Center. Ja z moją przyjaciółką z którą tam jechałam, byłyśmy już gdzieś pół godziny przed przyjściem Karli i Agaty.


                                                          ^zdjęcie pochodzi z bloga Kaili ^

                                                            ^zdjęcie pochodzi z bloga Szczurka ^
to zdjęcie mnie urzekło. Jest ono urocze, Karolina to cudowna i bardzo miła osoba! to zdjęcie również pochodzi z jej bloga
                                        ^   zdjęcie jest z bloga szczurka ^

Na samym początku, większość z nas (włącznie ze Szczurkiem i Karoliną) była spięta i trochę zawstydzona, przez co cały czas, mówiła tylko Kaila, potem dołączył się trochę Szczurek...i potem już wszyscy normalnie zadawali pytania...rozmawiali itp. Na początku troszkę opowiedzieliśmy o sobie, a później wstaliśmy porobić zdjęcia z prowadzącymi. Szczerze? Tych zdjęć było PEŁNO ! Każdy robił kilkanaście zdjęć, niestety mi udało się zrobić tylko 4, ponieważ telefon którym miałam zamiar robić zdjecia...się zepsuł. Fotki robiłam telefonem mojej koleżanki.
Czas nam zleciał niestety bardzo, ale to bardzo szybko i trochę szkoda że zlot był tak krótki, ale zapewniam że bardzo miło spędziłam tam czas ! Mam nadzieję, że na kolejny zlot również pojadę ! :)




                                                           PAPA !                                                                  
                                                                                                                            Evie ♥

4 komentarze:

  1. Fajnie spotkać jakieś znane blogerki, ja niestety mieszkam w małym miasteczku.
    www.niekontrolowanee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jakbym chciała ją spotkać <3
    Zazdroszczę :*
    http://aya-moshito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała spotkać takie blogerki i w ogóle to pojechać na taki zjazd :*

    Zapraszam do mnie: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega zazdroszcze spotkania ich! :)
    Zapraszam do mnie->>http://bymarca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń