19.02.2015

Spontanicznie

Hej ! Znowu długo nie było posta, przepraszam ! Jakoś ostatnio nie mam głowy do postów tematycznych, teraz też nie. Po prostu chcę wam pokazać że żyje! Że jestem i że o was nie zapomniałam. Zapewne zauważyliście pewną zmianę, a mianowicie nowy nagłówek, jakoś tak uznałam że zmiana się przyda. Mam nadzieję, że wam się bardziej podoba, bo właściwie w blogosferze wygląd, to podstawa ;)
Od kilku dni mam ferie, i mam ful czasu. Ale...ale chwila. Mam dużo czasu a postów nie było... co to ma byc?! Jesteś nie odpowiedzialna! Otóż nie, ostatnio-jak już zresztą wspominałam wyżej-nie mogłam się skupić na tematyce nowego posta. Brak weny. Ludzka rzecz. Mimo to, bardzo was przepraszam. Ale... chcę was tym samym o coś poprosić, a dokładniej, napiszcie w komentarzach jakie posty lubicie czytać najbardziej. Tematyczne...diy...co u mnie...tagi }jak tak to jakie ? Proszę napiszcie! Macie nieograniczoną ilość propozycji ! Teraz lecę, ten post napisałam na totalnym spontanie, bo teraz gdzieś jadę. Papa !




tutaj zrobiłam kilka zdjęć mojej przyjaciółce. Taką sesję ;)





Tak więc jakie posty chcecie zobaczyć?
Koniecznie odpowiedzcie w komentarzach ;)

likniesz? ^

5 komentarzy:

  1. Z przyjemnością będę tu zaglądać .Lubię różne ciekawe zdjęcia,DIY i recenzje .Pozdrawiam

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog,ciekawie piszesz. Pozdrawiam! http://blogzuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne zdjęcia :)

    obserwuje może mój tez zaobserwujesz:)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miejsce sesji bardzo... ciekawe i inne niż na większości blogów.
    Myślę, że przyciągniesz uwagę postami tematycznymi typu DIY i CIY ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  5. bardo lubie czytac posty modowe i porady urodowe :)
    klaudiett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń