04.02.2015

My wishlist

Hejka witajcie, dziś przychodzę do was z postem "My wishlist", czyli po Polsku "Moja lista rzyczeń! Spisze tu listę przedmiotów , kosmetyków, ubrań itd. które bardzo bym chciała. Mam nadzieję że post się wam spodobał, zapraszam do czytania ! :)


1. Bluza Emoji- jest to bluza, z nadrukiem słynnych emotikonek w telefonach , i przede wszystkim w iphone'ach, emoji. Te buźki, są takie urocze, że aż chce się w nie ubrać! Kolorowe, zabawne i dodające uroku i odrobiny kreatywności ubraniu ! :) (klik po bluze)

2. Spodnie Emoji- Spodnie, również emoji, wspaniałe, dresowe , ale i tak piękne .
(klik po spodnie)

3. Jajeczka eos- Balsam do ust, o różnych zapachach (smakach) w 100 % stworzony  z naturalnych składników, kolorów jest bardzo dużo, i każdy pachnie inaczej np. brzoskwinia , truskawka itd.
(klik do jednego jajeczka)

4. Iphone- o nim chyba nie musze sie rospisywać ;) Telefon, bardzo dobry, i chyba najpopularniejszy na całym świecie. Ip jest firmy Apple. Dosyć drogi , ale chyba wart swojej ceny ;)
(klik po iphone)

5. Lustrzanka- jeden z moich najbardziej wymarzonych prezentów. Ten aparat, ma doskonałą jakość i wyrazistość. Też nie jest najtańszy, lecz również wart swej ceny. Póki co zdjęcia robię zwykłym aparatem, ale kiedyś naprawdę marze kupić sobie ten wspaniały przedmiot !
(klik po aparat)

6. Paleta do makijażu- mimo że nie maluje się na codzień (ewentualnie tuszem) , to bardzo chciałabym mieć tą paletę. Nie używałabym jej na codzień, po prostu , uwielbiam robić makijaże, i wychodzi mi to całkiem okej ;) Dla mnie make-up, to jakiś jednak sposób sztuki.
(klik do przykładowej palety)

7. Aparat Polaroid- Jak dla mnie magia, jest to aparat, który robi zdjęcia świetnej jakości, i zdjęcia , od razu po zrobieniu się drukują. To niesamowite! super sprawa, i idealny pomysł na prezent ;)
(klik po polaroida)

8. Kosmetyki z MACA- jak dla mnie są to kosmetyki najlepsze i najwyższej jakości. Kupiłabym wszystko z tej firmy. Czy to błyszczyk, czy to tusz, czy to puder... bez stresu, bo wiem, że te kosmetyki, są cudowne :)
(link do przykładowego zestawu)

9. Nike roshe run- buty firmy nike, idealne do biegania,i na codzień. Pasują do wszystkiego, nawet odświętnie do spodni! Wygodne , bardzo, potrafią dostosować się do stopy i są bardzo wytrzymałe.W dodatku świetnie wyglądają na nogach. Warte polecenia ;)
(klik do nike)

10. Skarpetki full print- Cudownie urocze skarpetki, i to nie takie normalne ;) całe wypełnione są słodkimi wzoram: cukiereczki, owoce, zwierzaki, marihuanen (:d) różne , różniaste zdobienia . Są takie słodziutkie, że aż nie chce się nosić butów ;D


Na dziś to wszystko, mam nadzieję że post wam się spodobał i, zachęciłam was do kupienia czegoś z tej listy ;) Piszcie w komentarach, czy macie coś z tego posta, a co byście chcieli  ?Żegnam was, życzę miłego wieczorku ;* papa <3

5 komentarzy:

  1. Też chciałabym kilka z tych rzecz, które wymieniłaś xd
    Zapraszam do mnie
    wikaaa1505.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chciała Instaxa :) Polaroidy to super rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wygląd bloga, ciekawe posty i jesteś bardzo ładna :)

    www.rinaffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Polaroidy to życie, normalnie wywołane zdjęcia nie mają tego klimatu. Niedługo wejdę w posiadanie iPhona i szczerze mówiąc się boję, ale moja przyjaciółka ma i ten telefon to zupełnie inny standard niż jakiekolwiek Sony czy Samsungi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń