10.02.2015

Mam przyjaciółkę! A może... przyjaciela?

Dzisiejszy post, będzie się tyczył przyjaźni. Ale przyjaźni damsko-męskiej. Dla niektórych, jest to rzecz wspaniała, dla innych normalna. Niektórzy też uważają, że jest to zupełnie absurdalne. "Chłopak i dziewczyna? Nieee to nie wyjdzie, taka przyjaźń nie ma szans." "Tosz to dwie zupełnie inne płci, powinny się one darzyć uczuciem większym niż przyjaźń!" Cóż. Każdy ma swoje zdanie, każdy, wie, swoje. Ale dziś, chcę się udzielić ja, i opowiedzieć wam, co ja na ten temat myślę. Dlatego rozsiądź się wygodnie, i mam nadzieję, że spodoba ci się ten post ;)


"Przyjaźń". Wśród kobiet, słowo to jest postrzegane bardziej w stronę, płci pięknej. Najczęściej dziewczyna, przyjaźni się z dziewczyną. U chłopaków, jest podobnie. Facet przyjaźni się z facetem. Jest to inny rodzaj przyjaźni. Dziewczyny- psiapsiółki, siostry, papużki nierozłączki, aczkolwiek faceci- kumple, gotowi zawsze oglądać mecze, i pograć w gry. Zdarza się też przyjaźń chłopaka...z dziewczyną. Mimo to, dla mnie to nadal jest przyjaźń, po prostu inny rodzaj. Niektórzy uważają, że przyjaźń damsko męska, nie za bardzo ma prawo bytu, bo prędzej czy później jedna ze stron się zakocha. Fakt. W wielu przypadkach jest tak, że jedna ze stron, faktycznie zaczyna coś czuć do drugiej, a osoba adorowana niekoniecznie i wtedy wszystko się psuje. Często kończy się to zerwaniem przyjaźni. To smutne lecz w wielu przypadkach prawdziwe.




Z drugiej strony, kto wie? Może te dwie osoby, nie obdarzą się nigdy większym uczuciem. Ja, osobiście wierzę w taką przyjaźń, sama miałam kiedyś kogoś takiego.
Chciałam wam tym przekazać, żebyście od razu takiej przyjaźnie nie skreślali. Trzeba dać szansę. I sobie, i temu uczuciu. Bo co nam w końcu szkodzi, prawda? ;)
Zdjęcia, zrobiła właśnie moja przyjaciółka (tak nawiązując do tematu przyjaźni ;p)
A skąd nazwa na posta?? To proste. Jak już mówiłam, u dziewczyn "przyjaźń", to od razu znaczy przyjaciółka. Zawsze, jest świadomość, że to przyjaźń z dziewczyną. A może nie koniecznie? ;)






                                                      +

Zdjęcia zostały zrobione, przez moją przyjaciółkę Pauline. :)
Zapraszam na jej bloga ;) (klik)


KONKURS NA BLOGU MY WORLD!  (klik klik klik)
super nagrody ! zapraszam :)



4 komentarze:

  1. Hej Twoje stwierdzenie bardzo mi się spodobało zapraaszaam cie na mego bloga którego pewnie już znasz www.jezynkabloguje.blogspot.com zaobserwujesz ja już to zrobiłam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, zgadzam sie z Tobą w 100%
    Tak przy okazji zapraszam do mnie:
    http://oliwia-pielarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post ;)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja twierze że taka przyjaźń istnieje!:*

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń