24.01.2015

Best day on ice !

Cześć!
Na wstępie chcę przeprosić że aż tydzień nie było posta. Przepraszam! nie miałam zbyt czasu. Wiecie , poprawki na półrocze... kartkówki sprawdziany...
Ale do rzeczy. Na koniec tygodnia, ja i moje przyjaciółki zaplanowałyśmy wyjście na łyżwy. Po całym tygodniu męczenia się... postanowiliśmy się rozluźnić i odprężyć, jeżdżąc razem na łyżwach
Było super ! Generalnie , to mieliśmy pójść z całą klasą. Niestety część nie poszła, więc poszliśmy w małym lecz bardzo przyjemnym gronie :)


(od lewej)

                                                                             -Eryk
-Róża
-Ola
-Misia
-Ja
-Ola
-Misia
-Kamil
-Mateusz (ktory nie należy do naszej klasy , ale chciał pójść , i nie chcieliśmy mu odmówić ;)

Na początku było dosyć sztywno, ponieważ wiele osób nie zbyt umiało jechać ;D
A część, wręcz biegała po lodzie, co było po prostu rozbrajające .

Były wyścigi, piruety, tańczenie (xd) i dużo duuużo śmiechu, a i swatanie , ale to pomińmy... :D

Czas minął nam bardzo szybko niestety....
Ale ważne , że bawiliśmy się kapitalnie !

A po łyżwach? Niespodzianka!

Moja kochana Olcia , powiedziała , że mogę do niej przyjechać. Pewnie pomyślicie "E tam! Ja tam do przyjaciółki często jadę, nic specjalnego". Dla mnie jest to wspaniałe, ponieważ Ola mieszka baardzo bardzo daleko mnie . Sprawiło mi to wiele radochy ;)

Dzięki za wspaniały dzień! <3

Bye xx

(czas na zdjęcia :D)





























1 komentarz:

  1. Takie wspólne wyjście na łyżwy to coś świetnego :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń