29.12.2014

Memories never die - Holidays 2014

                                                                Hejka! :)
Wiem, napisałam już dziś posta . Ale mam wene. Się Ewie zebrało na wspominki ;)
Mam nadzieje że się wam spodoba :)Przeglądałam dziś telefon, i znalazłam zdjęcia z tych wakacji. Różne , różniaste zdjęcia. Wszystkie złączyłam w kolaż, bo ten post nie miał by końca. Fala wspomnień :D dosłownie kurcze, oglądałam zdjęcia, i zdałam sobię sprawę, jak baaardzo tęsknie za tymi wakacjami. że nie zapomnę ich nigdy.Tych związków... :D Tych głupawek... xd Tych radości....
jak i smutków. Wspomnienia , to jedna z ważniejszych rzeczy, wspomnienia... są ważne.
Poznałam też jedną wspaniałą osobę, z którą niestety juz straciłam kontakt...Coś się popsuło i... prysło to poprostu jak bańka mydlana. I nie ma.Na szczęście odzyskałam kontakt z przyjaciółkami z przeszkola :DNiezapomnianie wakacje . Codzienne wychodzenie na dwór, basen, jezioro, kina, zakupy, spacery...Wakacje!Tęsknie, naprawdę tęsknie. Było tak wspaniale... chyba żadne wakacje takie świetne już nie będą.
Jestem wdzięczna moim przyjaciołom, za (jak narazie) najwspanialsze wakacje w życiu.
Mam nadzieje, że sprawimy że kolejne bedą jeszcze lepsze :)

Bye ;* love ya!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz