07.08.2014

Wakacje prawie za nami!

Hej hej heeej ! :)
Znalazłam krótką chwilę, żeby napisać dla was, chociażby najmniejszego posta, mam nadzieję że poświęcicie na niego kilka minutek i wam się spodoba ;)
Połowa wakacji już za nami, jejku, jak to szybko zleciało, przecież dopiero co, cieszyliśmy się z nadchodzącego lata i dwóch miesięcy wolnych od szkoły. Teraz ten czas wydaje się , taki przeszły.
W każdym razie cieszę się, że już nie długo szkoła. A dlaczego? A dlatego że już zaczynam się troszkę już nudzić na wakacjach. Prawie cały ten letni czas spędziłam na dworze, z przyjaciółmi. Nie mówię że nie było fajnie, bo było świetnie ! Ale już się mi powoli zaczyna nudzić. Chciałabym już poznać, tą moją nową klasę, nowych nauczycieli... opinie o szkole mówią , że nauczyciele są tam cudowni! Naprawdę, nie mogę się już doczekać :) Jedyna rzecz, która jakoś bardzo mnie nie cieszy, to nauka :p Dzisiaj, z moją kochaną Asią, planowałyśmy, co mogłybyśmy porobić jeszcze, w ten ostatni miesiąc wakacji. Umówiłyśmy się w sobotę do kina, ja jeszcze namawiam rodziców , żeby Asia , pojechała ze mną nad jezioro. Było by świetnie! Dlatego też, czekam z niecierpliwieniem na ich decyzje. 
A wy jak spędziliście i może nadal spędzacie te wakacje? Jakieś plany?
Zostawiam was ze zdjęciami , i już lecę <3


 Papa , Love ya ;*











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz