04.08.2014

A więc poznajmy się !

Cześć.
Witam was na moim blogu. Nazywam się Ewa i mam 13 lat. Postaram się by blog był ciekawy . Spróbuje aby posty pojawiały się regularnie i były nie tylko o mnie , ale też tematyczne i w postaci tagów. Liczę na to, że wam się spodoba ;) 
Może opowiem wam trochę o mnie:

Jak już mówiłam, mam na imię Ewa.

Mieszkam w Poznaniu.

Chodzę do gimnazjum muzycznego.

Jestem kwiatonator oraz directioner.

Moim autorytetem jest Agata Wojtkowiak.

Jestem zarejestrowana w naprawdę wielu portalach społecznościowych itp.

Blogowanie, fotografia i śpiew, to dla mnie najważniejsze pasje.

Moim marzeniem jest bycie świetną blogerką oraz posiadanie bardzo dobrej lustrzanki.



To chyba tyle. Więcej dowiecie się czytając mojego bloga ;D
Odwiedzajcie go, komentujcie posty , a jeśli go polubicie, to p r o s z ę , zaobserwujcie! :)
Papaaa , miłego dnia xx

1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń